
مدیریت صنعت شرق
عنوان پایان نامه
بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz
در جذب مشتریان
استاد محترم:
جناب آقای مهندس هادی زاده
بهار 1384
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
سوال (ها) یا فرضیهها (های) پژوهش… 4
تعریف علمیو متغیرهای مورد بررس… 4
مشخص كردن مقیاس اندازه گیری متغیرها 5
مشخص كردن نقش متغیرها (باز خور) 5
جامعه و گروه نمونه مورد بررسی.. 5
تعریف تجارت الكترونیكی (E Business) 8
سیستمهای اطلاعاتی ارتباطات الكترونیكی (ECS) 10
مفاهیم BPR برای تجارت الكترونیكی.. 13
زمینههای BPR برای تجارت الكترونیكی.. 15
CRM و بازاریابی الكترونیكی.. 17
سازگاری ERP با تجارت الكترونیكی.. 19
یكپارچه سازی سیستمهای نرم افزاری معروف به EAI 23
ارتباط مدیریت حلقه تامین (SCM) با تجارت الكترونیكی.. 25
یكپارچگی اطلاعات الكترونیكی.. 26
همكاری جریان كار الكترونیكی.. 26
استفاده از فن آوری اطلاعات IT در حلقه تامین.. 27
تبلیغات بازاریابی از طریق اینترنت.. 27
تشخیص نیاز مشتریهای بالقوه. 29
جمع آوری اطلاعات نیاز مشتری با بهره گرفتن از اینترنت.. 30
جمع آوری اطلاعات نیاز مشتری با بهره گرفتن از فروشگاه الكترونیكی.. 30
اطلاعات رسانی به مشتریهای بالقوه. 30
دریافت پول در فروشگاه های الكترونیكی.. 33
دریافت پول از طریق كارتهای اعتباری.. 34
1- كاهش هزینههای منابع و ابزار عملیاتی.. 35
2- بهبود كنترل و مدیریت منابع. 35
خرید با بهره گرفتن از اینترنت.. 36
تعریف مبادله الكترونیک دادهها 41
تفاوت باانتقال الكترونیک وجوه و پست الكترونیك.. 43
فناوریهای مرتبط با مبادلـه الكترونیک دادهها 44
استانداردهای مبادله الكترونیک دادهها 44
مزایای مبادله الكترونیک دادهها 48
محدودیتهای اجرای مبادله الكترونیک دادهها 50
بازاریابی الکترونیک چیست ؟. 53
عوامل موفقیت در بازاریابی الكترونیك(BONI): 57
موانع موجود برای گسترش سیستمهای بانكداری الكترونیک در ایران.. 61
خلاصه ای از تاریخچه بانكداری اینترنتی.. 64
مروری بر ویژگیهای بانكداری اینترنتی.. 66
مزایای بانكهای صددرصد اینترنتی.. 67
دستیابی در هر مكان و هر زمان.. 68
عدم هرگونه دردسر برای گشایش حساب.. 68
معیب بانكهای صددرصد اینترنتی.. 69
ملاقات حضوری در بانك را فراموش نكنید. 69
واریز نمودن پول نقد در حسابها را فراموش كنید. 69
انتظار چه كارمزدهایی را باید داشته باشید؟. 70
كارمزد دستگاههای خودپرداز. 72
كشیدن چك و درخواست دسته چك.. 72
راه حلی برای برتری در بانكداری: شعبه اینترنتی.. 73
چهار اصل اساسی در ایجاد یک شعبه اینترنتی.. 74
ارائه یک برنامه سازگارتر با تحولات فناوری اینترنت.. 76
حسابگرهای بهنگام اینترنتی: روشی ساده و عالی برای جذب مشتری.. 80
راهبرد الکترونیک، در بانکداری اسلامی.. 81
1- وجود حجم قابل قبول نهادها و مبادلات اسلامی.. 83
2- هماهنگی با جریان علمی مبادلات الکترونیک.. 85
3- کشش پذیری راهبردی، در مجامع اسلامی.. 89
4- وحدت رویه فقهی نسبت به تنوع عملیات.. 91
دولت الکترونیکى، فرصتها، چالشها و روند آینده. 94
دولت الکترونیکى در سرتاسر جهان : 95
چالشهاى آینده فراروى دولت الکترونیکى.. 95
آشنایى شهروندان با ارزشهاى دولت الکترونیکى.. 97
اطمینان از دسترسى به اطلاعات و خدمات مفید. 97
هماهنگ سازى طرحهاى دولت الکترونیکى بومى، منطقه اى و ملى.. 98
فراهم کردن دسترسى به اینترنت و مخابرات مطمئن و با ثبات.. 99
مدیریت مسائل مربوط به زبان و• ارتباطات.. 99
تحت پوشش قرار دادن معلولان در دولت الکترونیکى.. 100
دولت الکترونیکى در ایالات متحدة آمریکا 100
مدیریت تکنولوژى اطلاعات فدرال. 101
قانون حفاظت حریم شخصى کودکان در فضاى آنلاین.. 102
فصل چهارم- جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل دادهها 115
جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها 116
اطلاعات راجع به سایت بازاربیز. 116
تحلیل یافته های مصاحبه ای.. 119
فصل پنجم- نتیجهگیری و پیشنهادات.. 122
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه 1. 123
نتایج به دست آمده در ارتباط با فرضیه 2. 124
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه 3. 125
نتایج به دست آمده در رابطه با فرضیه 4: 126
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 1: 127
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 2. 127
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 3. 128
پیشنهاد در رابطه با فرضیه 4: 128
ضمائم و نمودارها……………………………………………………………………………………….. 141
مقدمه
بشر از دیرباز برای رفع نیازهای خود اقدام به مبادله كالا و خدمات نمود، با مرور زمان و با پیشرفت علم،نحوه ی تبادل كالاها و خدمات از روش خود كفایی به مبادله پایاپای تبدیل شد، با اختراع پول روزنه ی جدیدی، در جهت پیشرفت انسان به سوی راحتی بیشتر گشوده شد. با وارد شدن علم به این چرخه، و ظهور علم اقتصاد و روشهای مختلف تبادل كالاها وخدمات، تجارت جهانی پای به عرصه ای گذاشت كه هر روز پیشرفت آن قابل ملاحظه بوده و امروزه با جهانی شدن وتبدیل دنیا به دهكده ی جهانی، راهی جز یافتن راه های سریع، موثر و كم هزینه وجود ندارد.
با ظهور اینترنت، این گام اساسی برداشته شد، و عمل تبادل الكترونیكی دادهها یا EDI به عنوان سر منشا تجارت الكترونیكی، دوره ی جدیدی از اقتصاد و تجارت را رقم زده است. امروزه تمامیكشورها و سازمانها برای بقا باید در تجارت الكترونیكی وارد شده امور خود را به صورت اینترنتی و با بهره گرفتن از خدمات شبكه انجام دهند.
در این پژوهش سعی شده با بررسی عملكرد یكی از پیشتازان این امر در ایران چگونگی ورود به این بازار را بررسی نماییم. امید است این پژوهش راه گشایی باشد برای كسانی كه تمایل به ورود به این عرصه را دارند.
عنوان كامل پژوهش
بررسی عملكرد سایت بازار بیز در جذب مشتریان و ارائه راهكارهای اقتصادی
هدف پژوهش
هدف از این تحقیق بررسی عملكرد سایت BazaarBiz در جذب مشتریان ارائه راهكارهای اقتصادی و نگهداری آنها و اجرای CRM ونیز بررسی موفقیت این سایت در امر e- marketing میباشد.
بیان مسئله
با توجه به این كه در كشور ما هنوز تجارت الكترونیک به طور كامل انجام نمیشود ونیز به دلیل عدم شناخت مردم از این روش تجاری ونیز با تاكید بر این موضوع كه دنیای امروز بر پایه استفاده از EDI,IT پیش میرود، وارد نشدن به این عرصه، میتواند موجبات عقب ماندگی بیشتری اقتصاد كشوری را فراهم آورد لذا وارد شدن e-business , e- commerae یكی از واجبات هر سازمان با شركتی میباشد.
اهمیت مساله (نظری –عملی)
با توجه به گسترش IT در دنیای امروز والكترونیكی شدن امور، ائم از تجارت آموزش، انتقال اطلاعات، تبلیغات واینكه امروزه كوچكترین و پیش پا افتاده ترین كارها نیز از طریق اینترنت صورت میگیرد، و با فراگیر شدن استفاده از اینترنت در پیش رفتن به سمت الكترونیكی كارها از جمله تجارت، كه سابقه ای طولانی در سطح جهان دارد در كشور ما امری ضروری است.
یافتههای برخی از مهمترین پژوهشهای انجام شده مربوط به مساله مورد پژوهش:
با توجه به جدید بودن و به روز بودن موضوع پژوهشهای چندانی روی این موضوع انجام نگرفته است. و از طرفی پژوهشهای صورت گرفته نیز به صورت كلی بوده وبر فرهنگسازی تجارت الكترونیک و یا بررسی آن در ایران بوده است و هیچ پژوهش به صورت خاص و تخصصی بر این موضوع متمركز نشده است، اما یافتههای بدست آمده شامل مزایا و معایب e- commore نحوههای جابجایی پول، بحث امنیت، تبلیغات و بررسی داشته اند.
سوال (ها) یا فرضیهها (های) پژوهش
1- فروش online از لحاظ اقتصادی دارای عملكرد مطلوبیست.
2- میزان ماندگاری مشتریان در سایت باعث افزایش فروش میشود.
3- به روز رسانی و ایجاد عوامل جذاب باعث بالا رفتن آماره بازدید كنندگان میشود
4- نبود پول الكترونیكی موجب كاهش كارایی این سیستم میشود.
تعریف علمیو متغیرهای مورد بررس
(متغیرهای مستقل) f= متغیر تابع
متغیرهای مستقل شامل مشتریان جذب و نگهداری مشتری و ارضای خواسته مشتری
متغیر وابسته عملكرد سایت (عرضه كالا و فروش)
تعداد صفحه : 142
قیمت :14700 تومان
بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد
و در ضمن فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
پشتیبانی سایت : * serderehi@gmail.com
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
[add_to_cart id=150579]